Marketing
Marketing analytics : a practical guide to real marketing science
Part I: Overview; Part II: Dependent variable techniques; Part III: Inter-relationship techniques.
- Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
- Tổng sách: 1
- Đang rỗi: 1
Get clients now: A 28 day marketing program for professionals and consultants
This book lays out a very precise marketing and sales system actually designed to be completely customized for optimal effectiveness by anyone in the service industry. Employing a "cookbook model" to help readers create this individualized action plan, it first shows how to determine which ...
- Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
- Tổng sách: 1
- Đang rỗi: 1
Trình bày hai yếu tố trong email marketing: Thứ nhất là thông tin cơ bản về chiến lược và tổ chức, mà khởi đầu là kiến thức về những lợi ích email marketing có thể mang lại cho công ty bạn và bạn có thể làm gì để xây dựng một khung tham chiếu đúng đắn giúp phát triển chương trình của mình. Thứ hai ...
- Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
- Tổng sách: 2
- Đang rỗi: 1
1. Marketing’s value to consumers, firms and society; 2. Marketing strategy planning; 3. Evaluating opportunities in the changing marketing environment; 4. Focusing marketing strategy with segmentation and positioning; 5. Final consumers and their buying behavior; 6. Business and organizational ...
- Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
- Tổng sách: 1
- Đang rỗi: 1
Customer Obsession is an invaluable hands-on guide to the next generation of customer relationship marketing. Abaetê de Azevedo and Ricardo Pomeranz, top leaders at the world-renowned direct marketing agency Rapp Collins, reveal how businesses of any size can develop a global strategy that embraces ...
- Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
- Tổng sách: 1
- Đang rỗi: 1