CSDL SÁCH

Marketing

Duyệt theo:
.jpg

Principles of marketing : a South Asian perspective : 5th ed.

Tác giả: Phillip Kotler, Gary Armstrong, Prafulla Y. Agnihotri, Ehsan ul Haque

Including: Marketing: creating and capturing customer value; Company and marketing strategy; Analyzing the marketing environment; Managing marketing information to gain customer insights;...

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1
.jpg

Marketing analytics : a practical guide to real marketing science

Tác giả: Mike Grigsby

Part I: Overview; Part II: Dependent variable techniques; Part III: Inter-relationship techniques.

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1
.jpg

Get clients now: A 28 day marketing program for professionals and consultants

Tác giả: C. J. Hayden

This book lays out a very precise marketing and sales system actually designed to be completely customized for optimal effectiveness by anyone in the service industry. Employing a "cookbook model" to help readers create this individualized action plan, it first shows how to determine which ...

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1
.jpg

Marketing qua email

Tác giả: Jenkins Simms

Trình bày hai yếu tố trong email marketing: Thứ nhất là thông tin cơ bản về chiến lược và tổ chức, mà khởi đầu là kiến thức về những lợi ích email marketing có thể mang lại cho công ty bạn và bạn có thể làm gì để xây dựng một khung tham chiếu đúng đắn giúp phát triển chương trình của mình. Thứ hai ...

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 2
  • Đang rỗi: 1
.jpg

Essentials of marketing

Tác giả: Perreault, William D.

1. Marketing’s value to consumers, firms and society; 2. Marketing strategy planning; 3. Evaluating opportunities in the changing marketing environment; 4. Focusing marketing strategy with segmentation and positioning; 5. Final consumers and their buying behavior; 6. Business and organizational ...

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1