001
000006402
003
LDTU
020
$a9781285092546
041
$aeng
082
$a658.8
100
$aLamb, Charles W $etác giả
245
$aMKTG7 $bInstructor edition $cCharles W Lamb, Joseph F Hair, Carl McDaniel
260
$aMason $bSouth-Western $c2014
300
$a386 p. $c29 cm
500
$aQuà tặng của VNBookDrive
520
$aPart 1: The world of marketing. Part 2: Analyzing marketing opportunities. Part 3: Product decisions. Part 4: Distribution decisions. Part 5: Promotion and communication strategies. Part 6: Pricing decisions.
650
$aMarketing
653
$aMarketing
700
$aHair, Joseph F $e tác giả
852
$a209 Phan Thanh $bNgoại văn
911
Trần Thị Hậu
927
Tặng
928
37261
Sách Chuyên ngành
Sách cùng chủ đề
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- New food product development : from concept to marketplace : 3rd ed.
- Growth marketing - Chìa khóa kinh doanh khi thị trường trở nên khó lường
- Growth marketing - Chìa khóa kinh doanh khi thị trường trở nên khó lường
- Bộ công cụ chiến lược quan hệ công chúng