001
000007266
003
LDTU
020
$a9780133795028
041
$aeng
082
$a658.8
100
$aKotler, Philip T.
245
$aPrinciples of Marketing $cPhilip T. Kotler, Gary Armstrong
250
$a 16th ed.
260
$aNew York $bPearson $c2016
300
$a708 p. $bimages $c27 cm
504
$a Index: tr. 675 - 708
520
$aPrinciples of Marketing helps students master today’s key marketing challenge: to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands an integral part of their daily lives. To help students understand how to create value and build customer relationships, Kotler and Armstrong present fundamental marketing information within an innovative customer-value framework.
650
$aMarketing
653
$aMarketing
700
$aArmstrong, Gary
852
$a7/25 Quang Trung $bNgoại văn
911
Nguyễn Thị Hảo
927
Mua
928
41836
Sách Chuyên ngành
- Economix : các nền kinh tế vận hành (và không vận hành) thế nào và tại sao?
- Quả táo thần kỳ của Kimura
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- Bất động sản trong nền kinh tế Việt Nam : vai trò và khuyến nghị chính sách : sách chuyên khảo
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
Sách cùng chủ đề
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- New food product development : from concept to marketplace : 3rd ed.
- Growth marketing - Chìa khóa kinh doanh khi thị trường trở nên khó lường
- Marketing du kích remix : marketing du kích cho doanh nghiệp từ A đến Z
- Thuật marketing = Marketing