
- Marketing: The core : 5 th ed.
- Tác giả: Roger A Kerin, Steven William Hartley, William Rudelius
- Nhà xuất bản: McGraw-Hill/Irwin - Boston
- Năm xuất bản: 2013
- Số trang:507 p.
- Kích thước:29 cm
- Số đăng ký cá biệt:42952
- ISBN:9780078028922
- Mã Dewey:658.8
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Marketing
- Chủ đề: Quản trị Marketing & Marketing
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: Part 1. Initiating the marketing process; Part 2. Understanding buyers and markets; Part 3. Targeting marketing opportunities; Part 4. Satisfying marketing opportunities.
- Sách điện tử:https://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/37872
Sách cùng chuyên ngành
- Business model you : the one-page way to reinvent your work at any life stage
- Polished : the guide to excellence for the modern professional
- You need a manifesto : how to craft your convictions and put them to work
- Creative hustle : blaze your own path and make work that matters
- MIS cases : solving small business scenarios using application software : 2nd ed.
Sách cùng chủ đề
- Winning the story wars : why those who tell--and live--the best stories will rule the future
- Decoded : the science behind why we buy : 2nd ed.
- The AI marketing canvas : a five-stage road map to implementing
- Storynomics : story-driven marketing in the post-advertising world
- This is not a T-shirt : a brand, a culture, a community - a life in streetwear