CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Số trang:708 p.
  • Kích thước:29 cm
  • Số đăng ký cá biệt:41797
  • ISBN:9780133795028
  • Mã Dewey:658.8
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:Marketing
  • Chủ đề: Marketing
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: Help students learn how to create customer value and engagement In a fast-changing, increasingly digital and social marketplace, it’s more vital than ever for marketers to develop meaningful connections with their customers. Principles of Marketing helps students master today’s key marketing challenge: to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands an integral part of their daily lives.
  • Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/215942
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề