001
000007524
003
LDTU
020
$a9780133795028
041
$aeng
082
$a658.8
100
$aKotler, Philip T. $etác giả
245
$aPrinciples of marketing $cPhilip T. Kotler, Gary Armstrong
250
$a16th edition
260
$aBoston $bPearson $c2016
300
$a708 p. $c29 cm
520
$aHelp students learn how to create customer value and engagement In a fast-changing, increasingly digital and social marketplace, it’s more vital than ever for marketers to develop meaningful connections with their customers. Principles of Marketing helps students master today’s key marketing challenge: to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands an integral part of their daily lives.
650
$aMarketing
653
$aMarketing
700
$aArmstrong, Gary $e tác giả
852
$a209 Phan Thanh $bNgoại văn
911
Trần Thị Hậu
927
Mua
928
41797
Sách Chuyên ngành
- Vốn văn hóa trong phát triển kinh tế thị trường vùng dân tộc thiểu số : sách chuyên khảo
- Làng thanh niên lập nghiệp
- Cơ hội và thách thức đối với xuất khẩu sản phẩm công nghiệp hỗ trợ sang thị trường các quốc gia CPTPP
- Giải pháp đảm bảo thực thi cam kết về lao động và công đoàn trong Hiệp định Thương mại tự do thế hệ mới
- Cẩm nang về Hiệp định Thương mại tự do giữa Việt Nam và Liên minh châu Âu (EVFTA) - Những điều doanh nghiệp cần biết
Sách cùng chủ đề
- Decoded : the science behind why we buy : 2nd ed.
- The AI marketing canvas : a five-stage road map to implementing
- Storynomics : story-driven marketing in the post-advertising world
- This is not a T-shirt : a brand, a culture, a community - a life in streetwear
- Winning the story wars : why those who tell - and live - the best stories will rule the future