001
000006396
003
LDTU
020
$a9780077729028
041
$aeng
082
$a658.8
100
$aGrewal, Dhruv $etác giả
245
$aMarketing $cDhruv Grewal, Michael Levy
250
$a5th ed.
260
$aNew York $bMcGraw-Hill $c2016
300
$a679 p. $bảnh minh họa $c28 cm
520
$aProvides students with hands on learning tools. This book helps students examine how firms analyze, create, deliver, communicate, and capture value by exploring both the fundamentals in marketing and influencers, such as social media. It has a strong emphasis on experiential learning and focuses on the value that marketers create for the firm.
650
$aMarketing
653
$aMarketing
700
$a Levy, Michael $e tác giả
852
$a209 Phan Thanh $bNgoại văn
911
Trần Thị Hậu
927
Tặng
928
37174
Sách Chuyên ngành
- Vốn văn hóa trong phát triển kinh tế thị trường vùng dân tộc thiểu số : sách chuyên khảo
- Làng thanh niên lập nghiệp
- Cơ hội và thách thức đối với xuất khẩu sản phẩm công nghiệp hỗ trợ sang thị trường các quốc gia CPTPP
- Giải pháp đảm bảo thực thi cam kết về lao động và công đoàn trong Hiệp định Thương mại tự do thế hệ mới
- Cẩm nang về Hiệp định Thương mại tự do giữa Việt Nam và Liên minh châu Âu (EVFTA) - Những điều doanh nghiệp cần biết
Sách cùng chủ đề
- Decoded : the science behind why we buy : 2nd ed.
- The AI marketing canvas : a five-stage road map to implementing
- Storynomics : story-driven marketing in the post-advertising world
- This is not a T-shirt : a brand, a culture, a community - a life in streetwear
- Winning the story wars : why those who tell - and live - the best stories will rule the future