Quản trị Marketing
Quản trị thương hiệu cao cấp : từ tầm nhìn chiến lược đến định giá
Cuốn sách này sẽ giúp cho tất cả những ai dang phụ trách công việc có liên quan đến thương hiệu băng cách cung cấp một hướng dẫn tổng quát về những yếu tố khác nhau có liên quan trong quản trị thương hiệu, kèm theo những ví dụ thực tế về thành công lẫn thất bại trên toàn thế giới.
- Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
- Tổng sách: 8
- Đang rỗi: 8
Sales and marketing for the travel professional
Travel as a product, marketing principles, market planning, preparation for selling, sales style, qualifying the client, closing the sale, effective telephone selling, making the travel sale, selling outside the agency.
- Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
- Tổng sách: 1
- Đang rỗi: 1
This book attempts to marry together both the theory and practice of Marketing. It introduces topics based closely on the indicative content of the principle objectives of module. It then provides a series of activities based on those topics which aim to enlarge the students' knowledge and develop ...
- Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
- Tổng sách: 1
- Đang rỗi: 1
Basic marketing management : 2nd ed.
This book provides readers with the core marketing management concepts in business environment and spotlights hot topics such as electronic commerce, brand equity, database marketing and interfunctional coodination.
- Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
- Tổng sách: 1
- Đang rỗi: 1
Services marketing an Asia : managing people, technology and strategy
Understanding services, focus on customers and managing relationships, creating value in a competitive market, planning and managing service delivery, Issues for senior management.
- Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
- Tổng sách: 2
- Đang rỗi: 2