Quản trị Marketing
The field of marketing, identifying and selecting markets, product, price, distribution, promotion, managing the marketing effort.
- Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
- Tổng sách: 1
- Đang rỗi: 1
The web was made for customer service, customer service in a modern world, publishing on the web, managing E-Mail: when customer come calling, encouraging customer conversations, measuring your success, knowing your customers as individuals-again, extranets-access to live information.
- Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
- Tổng sách: 1
- Đang rỗi: 1
Internet marketing: Cram101 Textbook outlines to accompany
Marketing on the internet: new medium, new channel, new creation; the Internet value chain, business models and Strategies, the direct-response and database foundations of internet marketing, understanding the internet consumer, customer acquisition and branding.
- Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
- Tổng sách: 1
- Đang rỗi: 1
Giới thiệu một cách chi tiết về bản chất, nhiệm vụ và vai trò của quảng cáo trong nền kinh tế thị trường có điều tiết, những nguyên tắc không thể thiếu được khi tổ chức nghiệp vụ quảng cáo.
- Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
- Tổng sách: 1
- Đang rỗi: 1