001
000005313
003
LDTU
020
$a0-19-833536-9
041
$aeng
082
$a658.8
100
$aEvans, David
245
$aMarketing $cDavid Evans
260
$aNew York $bOxford University $c1992
300
$a254 p. $bimages $c25 cm
500
$a
Book aid internation
504
$a Index: p.253 - 254
520
$aThis book attempts to marry together both the theory and practice of Marketing. It introduces topics based closely on the indicative content of the principle objectives of module. It then provides a series of activities based on those topics which aim to enlarge the students' knowledge and develop a wide range of the skills identified as important by BTEC.
650
$aMarketing
653
$aMarketing
852
$a209 Phan Thanh $bTiếng Anh
911
Nguyễn Thị Hảo
927
Tặng
928
5467
Sách Chuyên ngành
Sách cùng chủ đề
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- New food product development : from concept to marketplace : 3rd ed.
- Growth marketing - Chìa khóa kinh doanh khi thị trường trở nên khó lường
- Growth marketing - Chìa khóa kinh doanh khi thị trường trở nên khó lường
- Bộ công cụ chiến lược quan hệ công chúng