001
000005313
003
LDTU
020
$a0-19-833536-9
041
$aeng
082
$a658.8
100
$aEvans, David
245
$aMarketing $cDavid Evans
260
$aNew York $bOxford University $c1992
300
$a254 p. $bimages $c25 cm
500
$a
Book aid internation
504
$a Index: p.253 - 254
520
$aThis book attempts to marry together both the theory and practice of Marketing. It introduces topics based closely on the indicative content of the principle objectives of module. It then provides a series of activities based on those topics which aim to enlarge the students' knowledge and develop a wide range of the skills identified as important by BTEC.
650
$aMarketing
653
$aMarketing
852
$a209 Phan Thanh $bTiếng Anh
911
Nguyễn Thị Hảo
927
Tặng
928
5467
Sách Chuyên ngành
- Vốn văn hóa trong phát triển kinh tế thị trường vùng dân tộc thiểu số : sách chuyên khảo
- Làng thanh niên lập nghiệp
- Cơ hội và thách thức đối với xuất khẩu sản phẩm công nghiệp hỗ trợ sang thị trường các quốc gia CPTPP
- Giải pháp đảm bảo thực thi cam kết về lao động và công đoàn trong Hiệp định Thương mại tự do thế hệ mới
- Cẩm nang về Hiệp định Thương mại tự do giữa Việt Nam và Liên minh châu Âu (EVFTA) - Những điều doanh nghiệp cần biết
Sách cùng chủ đề
- Decoded : the science behind why we buy : 2nd ed.
- The AI marketing canvas : a five-stage road map to implementing
- Storynomics : story-driven marketing in the post-advertising world
- This is not a T-shirt : a brand, a culture, a community - a life in streetwear
- Winning the story wars : why those who tell - and live - the best stories will rule the future