001
000005304
003
LDTU
020
$a0-471-35392-2
041
$aeng
082
$a658
100
$aDouglas J. Dalrymple
245
$aBasic marketing management $cDouglas J. Dalrymple, Leonarld J. Parsons
250
$a2nd ed.
260
$aNew York $bJohn Wiley & Sons $c2000
300
$a341 p. $bimages $c25 cm
500
$aGift of the Asia foundation not for re-sale
504
$a Index: p. 335 - 340
520
$aThis book provides readers with the core marketing management concepts in business environment and spotlights hot topics such as electronic commerce, brand equity, database marketing and interfunctional coodination.
650
$aMarketing management
653
$aMarketing management
700
$aParsons, Leonarld J.
852
$a209 Phan Thanh $bTiếng Anh
911
Nguyễn Thị Hảo
927
Tặng
928
9177
Sách Chuyên ngành
- Giấc mơ quốc gia khởi nghiệp - Hành trình xa xứ
- Winning the story wars : why those who tell--and live--the best stories will rule the future
- Mastering business for strategic communicators : insights and advice from the C-suite of leading brands
- The successful business plan : secrets and strategies : 6th ed.
- 301 smart answers to tough business etiquette questions
Sách cùng chủ đề
- How brands grow : what marketers don't know
- Growth marketing - Chìa khóa kinh doanh khi thị trường trở nên khó lường
- Bộ công cụ chiến lược quan hệ công chúng
- Marketing chiến lược = On strategic marketing : xây dựng thương hiệu trong kỷ nguyên số
- Cuộc cách mạng nền tảng : những phát triển đột phá về ứng dụng công nghệ và cách thức xây dựng mô hình kinh doanh mới