
- Services marketing an Asia : managing people, technology and strategy
- Tác giả: Christopher Lovelock, Jochen Wirtz, Hean Tat Keh
- Nhà xuất bản: Prentice Hall - London
- Năm xuất bản: 2002
- Số trang:312 p.
- Kích thước:27 cm
- Số đăng ký cá biệt:5577
- ISBN:0130605662
- Mã Dewey:658.85
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:2/2
- Từ khóa:Services marketing
- Chủ đề: Quản trị Marketing & Marketing
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: Understanding services, focus on customers and managing relationships, creating value in a competitive market, planning and managing service delivery, Issues for senior management.
Sách cùng chuyên ngành
- Giấc mơ quốc gia khởi nghiệp - Hành trình xa xứ
- Winning the story wars : why those who tell--and live--the best stories will rule the future
- Mastering business for strategic communicators : insights and advice from the C-suite of leading brands
- The successful business plan : secrets and strategies : 6th ed.
- 301 smart answers to tough business etiquette questions
Sách cùng chủ đề
- Winning the story wars : why those who tell--and live--the best stories will rule the future
- Decoded : the science behind why we buy : 2nd ed.
- The AI marketing canvas : a five-stage road map to implementing
- Storynomics : story-driven marketing in the post-advertising world
- This is not a T-shirt : a brand, a culture, a community - a life in streetwear