
- Content to commerce : engaging consumers across paid, owned and earned channels
- Tác giả: Avi Savar
- Nhà xuất bản: Wiley - United States of America
- Năm xuất bản: 2013
- Số trang:242 p.
- Kích thước:16 cm
- Số đăng ký cá biệt:38400
- ISBN:9781118480182
- Mã Dewey:658.872
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Internet marketing, social marketing
- Chủ đề: Quản trị Marketing & Internet marketing & Social marketing
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: This book offers a clear approach to social media marketing for both big and small brands alike. Shows how to turn shallow, wide, and short term projects into deep, narrow, and long term engagements Explains how to prioritize with a clear escalation path in order to drive big, significant, and measurable value.
- Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/310359
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề