CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Break through the noise : the nine rules to capture global attention
  • Tác giả: Tim Staples, Josh Young
  • Nhà xuất bản: Houghton Mifflin Harcourt - Boston
  • Năm xuất bản: 2019
  • Số trang:229 p.
  • Kích thước:23 cm.
  • Số đăng ký cá biệt:55956
  • ISBN:9781328618566
  • Mã Dewey:658.8
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:4/4
  • Từ khóa:Viral marketing, internet advertising, internet marketing, internet videos, marketing viral
  • Chủ đề: Marketing & Internet advertising & Internet marketing
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: Case studies featured in the book include how Shareability launched ROC Headphones, a multi-million dollar global brand, with a viral video of Cristiano Ronaldo in disguise without spending a nickel on traditional advertising; how they used babies to create the most successful social video ever about the Olympic Games; how they propelled a small pet food company from obscurity to an IPO on the power of two viral videos; and how they helped Cricket Wireless become the most shared brand in the wireless space beating telco powerhouses like Verizon, AT&T and Sprint.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề