
- Influencers & creators : business, culture and practice
- Tác giả: Robert Kozinets, Ulrike Gretzel, Rossella Gambetti
- Nhà xuất bản: Sage - London
- Năm xuất bản: 2023
- Số trang:371 p.
- Kích thước:25 cm.
- Số đăng ký cá biệt:56096
- ISBN:9781529768640
- Mã Dewey:070.1
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Influence sociale, internet marketing, social media
- Chủ đề: Internet marketing & Social media semiotics
- Chuyên ngành: Khoa Khoa học Xã Hội & Nhân Văn
- Tóm tắt: Influencers and content creators have profoundly impacted business and culture. This textbook combines cutting-edge conceptual and critical thinking on the subject with practical advice to go above and beyond what existing social media marketing textbooks offer. Using examples from around the world, it examines the influencer phenomenon from a variety of perspectives and also explains why influencers are becoming indispensable to governments, platforms, and brands.
Sách cùng chuyên ngành
- Khái niệm văn hóa trong khoa học xã hội
- Ngôn ngữ truyện kiều từ góc nhìn văn hóa
- Văn học Hán Nôm miền Nam Trung Bộ : diệm mạo và đặc điểm : chuyên khảo
- Phát triển giáo dục thể chất và thể thao trường học, góp phần nâng cao thể lực và tầm vóc Việt
- Thể dục thể thao đối với vùng đồng bào các dân tộc thiểu số
Sách cùng chủ đề
- Break through the noise : the nine rules to capture global attention
- Because internet : understanding the new rules of language
- Converted : the data-driven way to win customers' hearts
- The digital marketing handbook : deliver powerful digital campaigns : 1st ed.
- Driving digital strategy : a guide to reimagining your business