Marketing

Hoạch định chiến lược Marketing hiệu quả = How to write a Marketing plan
Quyển sách này được xây dựng nhằm mục đích cung cấp cho bạn đọc những kỷ năng cơ bản để hoạch định kế hoạch Marketing chuyên nghiệp và khả thi phù hợp với tình hình kinh doanh của các tổ chức. Cùng với phần lý thuyết cơ bản là phần minh họa hữu dụng giúp bạn dễ dàng áp dụng vào thực tế.
- Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
- Tổng sách: 10
- Đang rỗi: 10

This book attempts to marry together both the theory and practice of Marketing. It introduces topics based closely on the indicative content of the principle objectives of module. It then provides a series of activities based on those topics which aim to enlarge the students' knowledge and develop ...
- Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
- Tổng sách: 1
- Đang rỗi: 1

Services marketing an Asia : managing people, technology and strategy
Understanding services, focus on customers and managing relationships, creating value in a competitive market, planning and managing service delivery, Issues for senior management.
- Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
- Tổng sách: 2
- Đang rỗi: 2

Direct marketing management : 2nd ed.
The basic of direct marketing, direct marketing decision variables, special techniques of direct marketing, direct marketing media.
- Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
- Tổng sách: 1
- Đang rỗi: 1

Strategic market planning, developing the marketing plan, environmental Analysis, Swot: the analysis of strengths, weaknesses, opportunities and threats; Mission, goals, and opjectives; Marketing strategy decisions; Selecting and developing the marketing strategy; Marketing implementation.
- Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
- Tổng sách: 1
- Đang rỗi: 1