- The digital marketing handbook : deliver powerful digital campaigns : 1st ed.
- Tác giả: Simon Kingsnorth
- Nhà xuất bản: Kogan Page Limited - London
- Năm xuất bản: 2022
- Số trang:274 p.
- Kích thước:24 cm.
- Số đăng ký cá biệt:50385
- ISBN:9781398603394
- Mã Dewey:658.87
- Đơn giá:1
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:5/5
- Từ khóa:Industrial marketing, internet marketing, electronic commerce, management
- Chủ đề: Quản trị Marketing & Industrial marketing & Internet marketing & Electronic commerce--Management
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: Chapter - 01: How this book works; Chapter - 02: Building a high-converting, beautiful website; Chapter - 03: Optimizing your website to deliver top SEO results; Chapter - 04: Managing paid search for cost-effective results; Chapter - 05: Running display advertising that delivers brand value; Chapter - 06: Managing affiliates and partnerships to deliver highly targeted leads; Chapter - 07: Creating content that excites, informs and converts; Chapter - 08: Delivering organic and paid social media that grows your brand; Chapter - 09: Using analytics to interpret and optimize your results to maximize performance; Chapter - 10: Automating your email and CRM plans to deliver compelling digital communications; Chapter - 11: Using e-commerce and retail partners to scale your merchandizing; Chapter - 12: Providing customer service that delivers high review scores and builds loyalty.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề
- Growth marketing - Chìa khóa kinh doanh khi thị trường trở nên khó lường
- Bộ công cụ chiến lược quan hệ công chúng
- Marketing chiến lược = On strategic marketing : xây dựng thương hiệu trong kỷ nguyên số
- Cuộc cách mạng nền tảng : những phát triển đột phá về ứng dụng công nghệ và cách thức xây dựng mô hình kinh doanh mới
- Platform ứng dụng : hướng dẫn từng bước cách thức kết nối và mang lại giá trị cho khách hàng của bạn