CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Content marketing for dummies
  • Tác giả: Susan Gunelius
  • Nhà xuất bản: Wiley - New Jersey
  • Năm xuất bản: 2011
  • Số trang:345 p.
  • Kích thước:24 cm
  • Số đăng ký cá biệt:44682
  • ISBN:9781118007297
  • Mã Dewey:658.872
  • Đơn giá:1
  • Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:Internet marketing, Online social networks, Business, Management
  • Chủ đề: Quản trị Marketing & Internet marketing & Online social networks
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: Part 1. Getting started with a content marketing plan; Part 2. Marketing with long-form content; Part 3. Marketing with short-form content; Part 4. Engaging in online conversations to share content; Part 5. Achieving long-term success; Part 6. The part of tens.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề