CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Internet marketing: Foundations and applications 2nd ed.
  • Tác giả: Carolyn F. Siegel
  • Nhà xuất bản: South-Western College - New York
  • Năm xuất bản: 2006
  • Số trang:448 p.
  • Kích thước:25 cm
  • Số đăng ký cá biệt:37526
  • ISBN:0618519998
  • Mã Dewey:658.872
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:Internet marketing
  • Chủ đề: Quản trị Marketing & Internet marketing
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: Module I. An Introduction to the Internet and the Environment of Internet Marketing 1. A Marketing Perspective in the Internet Age 2. Internet Fundamentals: Operations, Management, the Web, and Wireless 3. Identifying Internet Users 4. Taking Marketing to the Net 5. Legal and Ethical Issues; Privacy and Security Concerns 6. Taking Internet Marketing International Module II. Information for Competitive Marketing Advantage 7. Taking Marketing Research to the Net 8. Using Data Tools to Enhance Performance Module III. The Internet Marketing Mix 9. Product in the Internet Marketing Mix 10. Price in the Internet Marketing Mix...
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề