
- Social media ROI : managing and measuring social media efforts in your organization
- Tác giả: Olivier Blanchard
- Nhà xuất bản: Que - United States of America
- Năm xuất bản: 2011
- Số trang:350 p.
- Kích thước:24 cm
- Số đăng ký cá biệt:30661
- ISBN:9780789747419
- Mã Dewey:658.872
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Social media, Internet marketing
- Chủ đề: Quản trị Marketing & Internet marketing & Social media--Economic aspects
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: Social Media ROI delivers practical solutions for everything from structuring programs to attracting followers, defining metrics to managing crises. Whether you are in a startup or a global enterprise, this book will help you gain more value from every dime you invest in social media such as Align social communications with broader business goals and functions, Plan for effective performance measurement, Establish clarity of vision, purpose, and execution, Implement guidelines and operations for effectively managing social media,...
Sách cùng chuyên ngành
- Giấc mơ quốc gia khởi nghiệp - Hành trình xa xứ
- Winning the story wars : why those who tell--and live--the best stories will rule the future
- Mastering business for strategic communicators : insights and advice from the C-suite of leading brands
- The successful business plan : secrets and strategies : 6th ed.
- 301 smart answers to tough business etiquette questions
Sách cùng chủ đề