Quản trị Marketing
HBR's 10 must reads on innovation
To innovate profitably, you need more than just creativity. Do you have what it takes?. If you read nothing else on inspiring and executing innovation, read these 10 articles. We’ve combed through hundreds of articles in the Harvard Business Review archive and selected the most important ones to ...
- Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
- Tổng sách: 5
- Đang rỗi: 5
Cuốn sách bắt đầu bằng những phẩm chất cần có của một người bán hàng thành công; tiếp nối với những hướng dẫn lập kế hoạch cá nhân và sau đó kết thúc bằng tất cả những bước cần thiết để có thể bán được hàng và xác lập vị trí của một trong số những người bán hàng giỏi nhất.
- Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
- Tổng sách: 1
- Đang rỗi: 1
Presenting to The age of the customer; The ad tech ecosystem; Introducing the platform marketer; Identity management; Audience management; The privacy paradox; Media optimization; Channel optimization; Experience design and creation.
- Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
- Tổng sách: 1
- Đang rỗi: 1
Part 1. Winning business with relationships; Part 2. How do they do it? the 5 traits of connectors; Part 3: Applying the 5 connector traits; Part 4. Power tools for relationship building.
- Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
- Tổng sách: 2
- Đang rỗi: 2
The public relations writer's handbook : the digital age
This book offers a simple, step-by-step approach to creating a wide range of writing, from basic news releases, pitch letters, biographies, and media alerts, to more complex and sophisticated speeches, media campaign proposals, crisis responses, and in-house publications. In addition, the ...
- Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
- Tổng sách: 2
- Đang rỗi: 2