CSDL SÁCH

Quản trị Marketing

Duyệt theo:
.jpg

HBR's 10 must reads on innovation

To innovate profitably, you need more than just creativity. Do you have what it takes?. If you read nothing else on inspiring and executing innovation, read these 10 articles. We’ve combed through hundreds of articles in the Harvard Business Review archive and selected the most important ones to ...

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 5
  • Đang rỗi: 5
.jpg

12 tuyệt kỹ bán hàng

Tác giả: Tracy Brian, Tracy Micheal

Cuốn sách bắt đầu bằng những phẩm chất cần có của một người bán hàng thành công; tiếp nối với những hướng dẫn lập kế hoạch cá nhân và sau đó kết thúc bằng tất cả những bước cần thiết để có thể bán được hàng và xác lập vị trí của một trong số những người bán hàng giỏi nhất.

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1
.jpg

The rise of the platform marketer : performance marketing with Google, Facebook, and Twitter, plus the latest high-growth digital advertising platforms

Tác giả: Craig Dempster, John Lee

Presenting to The age of the customer; The ad tech ecosystem; Introducing the platform marketer; Identity management; Audience management; The privacy paradox; Media optimization; Channel optimization; Experience design and creation.

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1
.jpg

The connectors : how the world's most successful businesspeople build relationships and win clients for life

Tác giả: Maribeth Kuzmeski

Part 1. Winning business with relationships; Part 2. How do they do it? the 5 traits of connectors; Part 3: Applying the 5 connector traits; Part 4. Power tools for relationship building.

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 2
  • Đang rỗi: 2
.jpg

The public relations writer's handbook : the digital age

Tác giả: Merry Aronson , Don Spetner, Carol Ames

This book offers a simple, step-by-step approach to creating a wide range of writing, from basic news releases, pitch letters, biographies, and media alerts, to more complex and sophisticated speeches, media campaign proposals, crisis responses, and in-house publications. In addition, the ...

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 2
  • Đang rỗi: 2