CSDL SÁCH

Quản trị Marketing

Duyệt theo:
.jpg

Dalrymple's sales management : 9th ed.

Tác giả: William L.Cron, Thomas E. Decorlo

Effective sales management not only helps companies gain advantages over competitors; it also helps you gain key advantages in your personal career. With this book, you'll learn how to get out there, manage a sales force, and help them sell. The authors show you how to develop a sales force, manage ...

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 2
  • Đang rỗi: 2

Instructor's resource guide with transparency masters to accompany sales management: Concepts and cases

Tác giả: Douglas J. Dalrymple; William L. Cron

Organizing your course; lecture notes, chapter outlines, and lecture enhancement; Case notes such as: Introduction to selling and sales management, trategic planning and budgeting, personal selling, account relationship management, territory ...

  • Vị trí lưu trữ: 03 Quang Trung
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 0

Instructor's resource guide with transparency masters to accompany sales management: Concepts and cases . 4th edition

Tác giả: Douglas J. Dalrymple, William L. Cron

Organizing your course; lecture notes, chapter outlines, and lecture enhancement; Case notes such as: Introduction to selling and sales management, personal selling, purchasing and account management, territory management, sale ethics, planning and budgeting, estimating potentials and forecasting ...

  • Vị trí lưu trữ: 03 Quang Trung
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1

Sales management : concepts and cases : 4th ed.

Tác giả: Douglas J. Dalrymple, William L. Cron

1. Introduction to selling and sales management; 2. Personal selling; 3. Account management; 4. Territory management; 5. Sales ethics; 6. Planning and budgeting; 7. Estimating potentials and forecasting sales; 8. Organization; 9. Recruiting and selecting personnel; 10. Training; 11. Territory ...

  • Vị trí lưu trữ: 03 Quang Trung
  • Tổng sách: 2
  • Đang rỗi: 2
.jpg

Bước chuyển marketing : cách tiếp cận mới để tìm kiếm lợi nhuận, phát triển và đổi mới

Tác giả: Philip Kotler, Dipar C. Jain, Suvit Maesingee

Xác định những cơ hội tạo giá trị mới để làm mới thị trường, sáng tạo một cách hiệu quả những sản phẩm hoặc dịch vụ hứa hẹn thành công hơn, sử dụng năng lực và hạ tầng của doanh nghiệp để cung cấp một cách hiệu quả những sản phẩm hoặc dịch vụ đem lại giá trị mới.

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 4
  • Đang rỗi: 4