Quản trị Marketing
Internet marketing: Foundations and applications 2nd ed.
Module I. An Introduction to the Internet and the Environment of Internet Marketing 1. A Marketing Perspective in the Internet Age 2. Internet Fundamentals: Operations, Management, the Web, and Wireless 3. Identifying Internet Users 4. Taking Marketing to the Net 5. Legal and Ethical Issues; ...
- Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
- Tổng sách: 1
- Đang rỗi: 1
1. The World of Marketing; 2. Analyzing Marketing Opportunties; 3. Product Decisions; 4. Distribution Decisions; 5. Promotion and Communication Stratecies; 6. Pricing Decisions; 7. Technology Driven Marketing.
- Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
- Tổng sách: 1
- Đang rỗi: 1
Get clients now: A 28 day marketing program for professionals and consultants
This book lays out a very precise marketing and sales system actually designed to be completely customized for optimal effectiveness by anyone in the service industry. Employing a "cookbook model" to help readers create this individualized action plan, it first shows how to determine which ...
- Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
- Tổng sách: 1
- Đang rỗi: 1
It covers the concepts and theories of creating and implementing a marketing strategy and offers a focus on the strategic planning process and marketing’s cross/inter-functional relationships. This text distinguishes itself from competitors by maintaining a strong approach to strategic decision ...
- Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
- Tổng sách: 1
- Đang rỗi: 1
Cung cấp cho bạn nhiều thông tin hơn về thế giới của một Công Ty Quảng Cáo Sáng Tạo (Creative Agency) và những buồn nhiều, vui chẳng thiếu của một Copywriter, nghề "thời thượng" trong mắt bạn trẻ và tâm sự chung của những người trong ngành Creative. Không gì bằng niềm vui sáng tạo, vui vầy với ý ...
- Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
- Tổng sách: 5
- Đang rỗi: 5