001
000006652
003
LDTU
020
$a9781133190110
041
$aeng
082
$a658.8
100
$aLamb, Charles W. $etác giả
245
$aMKTG $cCharles W. Lamb, Joseph F. Hair, Carl McDaniel
260
$aUnited States of America $bCengage Learning $c2012
300
$a400 p. $c 28 cm
500
$aGift of VnbookDrive
520
$a1. The World of Marketing; 2. Analyzing Marketing Opportunties; 3. Product Decisions; 4. Distribution Decisions; 5. Promotion and Communication Stratecies; 6. Pricing Decisions; 7. Technology Driven Marketing.
650
$aMarketing
653
$aMarketing
700
$aHair, Joseph F. $e tác giả
852
$a209 Phan Thanh $bNgoại văn
911
Trần Thị Hậu
927
Tặng
928
37509
Sách Chuyên ngành
Sách cùng chủ đề
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- New food product development : from concept to marketplace : 3rd ed.
- Growth marketing - Chìa khóa kinh doanh khi thị trường trở nên khó lường
- Growth marketing - Chìa khóa kinh doanh khi thị trường trở nên khó lường
- Bộ công cụ chiến lược quan hệ công chúng