CSDL SÁCH

Quản trị Marketing

Duyệt theo:
.jpg

Quản trị kênh phân phối

Tác giả: PGS. TS. Trương Đình Chiến

Trình bày những kiến thức cơ bản về tổ chức và quản lý hệ thống kênh phân phối sản phẩm của các doanh nghiệp như những nội dung về sự hoạt động của kênh phân phối, cấu trúc kênh, hành vi và các hình thức tổ chức các kiểu kênh liên kết đọc...

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 5
  • Đang rỗi: 5

Target markets : marketing management for small and medium enterprises

Nhóm Tác giả: The Mekong Project Development Facility

This workbook provides an important foundation for many of the other activities involved in small business marketing - product plannning and development, pricing and pricing strategy, relationship management, and promotion and advertising.

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1
.jpg

Recommend this! : delivering digital experiences that people want to share

Tác giả: Jason Thibeault, Kirby Wadsworth

A detailed look at relationships and how to harness their power for business growth This book teaches marketers how to build successful relationships with early-stage buyers by creating trust and a sense of friendship.

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1
.jpg

Visual social marketing for dummies

Tác giả: Krista Neher

Part 1. Introduction; Part 2. Getting started with visual social marketing; Part 3. Putting together a visual social media strategy; Part 4. Integrating images into your social media marketing; Part 5. Marketing via the visual social networks; Part 6. Launching into video social media marketing.

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 4
  • Đang rỗi: 4
.jpg

Business gamification for dummies

Tác giả: Kris Duggan; Kate Shoup

Part I. Basic training: grasping the basics; Part II. Decisions, decisions : choosing a gamification framework; Part III. Getting your gamification program off the ground; Part IV. The part of tens.

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1