CSDL sách

Trở về
  • Target markets : marketing management for small and medium enterprises
  • Nhóm Tác giả: The Mekong Project Development Facility
  • Nhà xuất bản: The Youth - Tp. Hồ Chí Minh
  • Năm xuất bản: 2001
  • Số trang:79 p.
  • Kích thước:29 cm
  • Số đăng ký cá biệt:34866
  • Mã Dewey:658
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:Target markets, marketing, management, small and medium enterprises
  • Chủ đề: Quản trị Marketing & Marketing--Management
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: This workbook provides an important foundation for many of the other activities involved in small business marketing - product plannning and development, pricing and pricing strategy, relationship management, and promotion and advertising.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề