001
000006326
003
LDTU
020
$a9781118466933
041
$aeng
082
$a658.872
100
$aKris, Duggan $etác giả
245
$aBusiness gamification for dummies $cKris Duggan; Kate Shoup
260
$aHoboken $bJohn Wiley & Sons, Inc $c2013
300
$a284 p. $c24 cm
520
$aPart I. Basic training: grasping the basics; Part II. Decisions, decisions : choosing a gamification framework; Part III. Getting your gamification program off the ground; Part IV. The part of tens.
650
$aInternet marketing
653
$aConsumer behavior
852
$a209 Phan Thanh $bTiếng Anh
911
Trần Thị Hậu
927
Tặng
928
40317
Sách Chuyên ngành
- Mô hình kinh doanh nhóm : đổi mới mô hình kinh doanh, thúc đẩy doanh nghiệp vận hành hiệu quả = Business models for teams
- Tạo lập mô hình kinh doanh : phương pháp Một-Trang-Giấy giúp tái sáng tạo sự nghiệp của bạn = Business model you : tái bản lần thứ 5
- Tạo lập mô hình doanh nghiệp bất bại = The invincible company
- Tạo lập mô hình kinh doanh cá nhân : phương pháp Một-Trang-Giấy giúp tái sáng tạo sự nghiệp của bạn = Business model you : tái bản lần thứ 11
- Lãnh đạo giỏi phải biết tạo niềm vui : đổi mới tư duy quản trị trong thời đại 4.0 : tải bản lần thứ 2
Sách cùng chủ đề
- The attention economy and how media works : simple truths for marketers
- Influencers & creators : business, culture and practice
- Decoded : the science behind why we buy : 2nd ed.
- Break through the noise : the nine rules to capture global attention
- For the culture : the power behind what we buy, what we do, and who we want to be