001
000006326
003
LDTU
020
$a9781118466933
041
$aeng
082
$a658.872
100
$aKris, Duggan $etác giả
245
$aBusiness gamification for dummies $cKris Duggan; Kate Shoup
260
$aHoboken $bJohn Wiley & Sons, Inc $c2013
300
$a284 p. $c24 cm
520
$aPart I. Basic training: grasping the basics; Part II. Decisions, decisions : choosing a gamification framework; Part III. Getting your gamification program off the ground; Part IV. The part of tens.
650
$aInternet marketing
653
$aConsumer behavior
852
$a209 Phan Thanh $bTiếng Anh
911
Trần Thị Hậu
927
Tặng
928
40317
Sách Chuyên ngành
Sách cùng chủ đề
- Growth marketing - Chìa khóa kinh doanh khi thị trường trở nên khó lường
- Bộ công cụ chiến lược quan hệ công chúng
- The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000
- Marketing chiến lược = On strategic marketing : xây dựng thương hiệu trong kỷ nguyên số
- Cuộc cách mạng nền tảng : những phát triển đột phá về ứng dụng công nghệ và cách thức xây dựng mô hình kinh doanh mới