- HBR's 10 must reads on strategic marketing
- Nhóm Tác giả: Harvard Business Review Press
- Nhà xuất bản: Harvard Business Review Press - Boston
- Năm xuất bản: 2013
- Số trang:206 p.
- Kích thước:21 cm
- Số đăng ký cá biệt:45370
- ISBN:9781422189887
- Mã Dewey:658.802
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:2/2
- Từ khóa:Marketing, Management, Strategic planning, Marketing
- Chủ đề: Quản trị Marketing & Strategic planning & Marketing--Management
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: Contents: Rethinking marketing; Branding in the digital age; Marketing myopia; Marketing malpractice; The brand report card; The female economy; Customer value propositions in business markets; Getting brand communities right; The one number you need to grow; Ending the war between sales and marketing.
- Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/83347
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề
- Growth marketing - Chìa khóa kinh doanh khi thị trường trở nên khó lường
- Bộ công cụ chiến lược quan hệ công chúng
- Instructor's manual to accompany Hospitality strategic management : concepts and cases : 2nd ed.
- Hospitality strategic management : concepts and cases : 2nd ed.
- Big data analytics : from strategic planning to enterprise integration with tools, techniques, NoSQL, and graph