CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Mastering business for strategic communicators : insights and advice from the C-suite of leading brands
  • Tác giả: Matthew W. Ragas, Ron Culp
  • Nhà xuất bản: Emerald Publishing Limited - Bingley
  • Năm xuất bản: 2018
  • Số trang:288 p.
  • Kích thước:24 cm.
  • Số đăng ký cá biệt:56292
  • ISBN:978-1787145047
  • Mã Dewey:658.401 2
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:4/4
  • Từ khóa:Business communication, organizational culture, strategic planning
  • Chủ đề: Business Communications & Strategic planning
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: Contents: Part I: Introduction. Part II: Communications, business acumen, and the c-suite. Part III: Finance and investor relations. Part IV: Human resources and employee engagement. Part V: Corporate strategy, innovation, and legal. Part VI: Marketing, brand, and data analytics. Part VII: Social responsibility and transparency. Part VIII: Communication and corporate transformations. Part IX: Summing up.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề