
- The new rules of sales and service : how to use agile selling, real-time customer engagement, big data, content, and storytelling to grow your business
- Tác giả: David Meerman Scott
- Nhà xuất bản: Wiley - New Jersey
- Năm xuất bản: 2016
- Số trang:292 p.
- Kích thước:24 cm
- Số đăng ký cá biệt:44790
- ISBN:9781119272427
- Mã Dewey:658.8
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Selling, Big data, Customer services, Internet marketing
- Chủ đề: Customer services & Internet marketing & Selling
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: This book demystifies the new digital commercial landscape and shows you how to stay ahead of the pack. Companies large and small are revolutionizing the way business gets done, and this book takes you inside the new methods and strategies that are critical to success in the modern market. Real-world examples illustrate the new marketplace in action, and demonstrate the brilliant utility of taking a new look at your customer and your business. This new edition has been updated to reflect the current reality of this rapidly-evolving sphere, with fresh strategies, new tools, and new stories. Whether you're an independent contractor, a multi-national corporation, a start-up, or a nonprofit, this book is your essential guide to navigating the new digital marketplace.
- Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/309552
Sách cùng chuyên ngành
- Vốn văn hóa trong phát triển kinh tế thị trường vùng dân tộc thiểu số : sách chuyên khảo
- Làng thanh niên lập nghiệp
- Cơ hội và thách thức đối với xuất khẩu sản phẩm công nghiệp hỗ trợ sang thị trường các quốc gia CPTPP
- Giải pháp đảm bảo thực thi cam kết về lao động và công đoàn trong Hiệp định Thương mại tự do thế hệ mới
- Cẩm nang về Hiệp định Thương mại tự do giữa Việt Nam và Liên minh châu Âu (EVFTA) - Những điều doanh nghiệp cần biết
Sách cùng chủ đề
- Influencers & creators : business, culture and practice
- Break through the noise : the nine rules to capture global attention
- Converted : the data-driven way to win customers' hearts
- The digital marketing handbook : deliver powerful digital campaigns : 1st ed.
- Driving digital strategy : a guide to reimagining your business