CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Event marketing : how to successfully promote events, festivals, conventions, and expositions.
  • Tác giả: Hoyle, Leonard H
  • Nhà xuất bản: John Wiley & Sons - New York
  • Năm xuất bản: 2002
  • Số trang:224 p.
  • Kích thước:21 cm
  • Số đăng ký cá biệt:17230
  • ISBN:978-0-471-40179-7
  • Mã Dewey:658.4 56
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:Event management, festivals, conventions
  • Chủ đề: Quản trị Marketing & Special events--Marketing
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: Event Marketing provides the most effective tools for carrying out every phase of a successful, integrated marketing campaign for any event, from conferences and expositions to fairs and festivals.It explains the powerful forms of promotion, advertising, and public relations that are needed to attract broad attention, motivate people to attend, and achieve the desired goals of an event such as Overviews of event promotion, advertising, public relations, and electronic marketing strategies, as well as budget funding.
  • Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/65363
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề