001
            000005323 
           003
            LDTU 
           020
            $a978-0-471-40179-7 
           041
            $aeng 
           082
            $a658.4 56 
           100
            $aHoyle, Leonard H. 
           245
            $aEvent marketing $bHow to successfully promote events, festivals, conventions, and expositions $cLeonard H. Hoyle 
           260
            $aNew York $bJohn Wiley & Sons $c2002 
           300
            $a224 p. $c21 cm 
           504
            $a Index: p.217 - 224 
           520
            $aEvent Marketing provides the most effective tools for carrying out every phase of a successful, integrated marketing campaign for any event, from conferences and expositions to fairs and festivals.It explains the powerful forms of promotion, advertising, and public relations that are needed to attract broad attention, motivate people to attend, and achieve the desired goals of an event such as Overviews of event promotion, advertising, public relations, and electronic marketing strategies, as well as budget funding. 
           650
            $aSpecial events -- Marketing 
           653
            $aEvent management 
           852
            $a209 Phan Thanh $bTiếng Anh 
           911
            Nguyễn Thị Hảo 
           927 
            Mua 
           928
            17230 
           
                            Sách Chuyên ngành
                            
                        
      
      
                            Sách cùng chủ đề
                            
      
                        - Special events : the brave new world for bolder and better live events : 8th ed.
- Growth marketing - Chìa khóa kinh doanh khi thị trường trở nên khó lường
- Bộ công cụ chiến lược quan hệ công chúng
- Marketing chiến lược = On strategic marketing : xây dựng thương hiệu trong kỷ nguyên số
- Cuộc cách mạng nền tảng : những phát triển đột phá về ứng dụng công nghệ và cách thức xây dựng mô hình kinh doanh mới

 
                        
                    





 
            