001
000005323
003
LDTU
020
$a978-0-471-40179-7
041
$aeng
082
$a658.4 56
100
$aHoyle, Leonard H.
245
$aEvent marketing $bHow to successfully promote events, festivals, conventions, and expositions $cLeonard H. Hoyle
260
$aNew York $bJohn Wiley & Sons $c2002
300
$a224 p. $c21 cm
504
$a Index: p.217 - 224
520
$aEvent Marketing provides the most effective tools for carrying out every phase of a successful, integrated marketing campaign for any event, from conferences and expositions to fairs and festivals.It explains the powerful forms of promotion, advertising, and public relations that are needed to attract broad attention, motivate people to attend, and achieve the desired goals of an event such as Overviews of event promotion, advertising, public relations, and electronic marketing strategies, as well as budget funding.
650
$aSpecial events -- Marketing
653
$aEvent management
852
$a209 Phan Thanh $bTiếng Anh
911
Nguyễn Thị Hảo
927
Mua
928
17230
Sách Chuyên ngành
- Economix : các nền kinh tế vận hành (và không vận hành) thế nào và tại sao?
- Quả táo thần kỳ của Kimura
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- Bất động sản trong nền kinh tế Việt Nam : vai trò và khuyến nghị chính sách : sách chuyên khảo
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
Sách cùng chủ đề
- Growth marketing - Chìa khóa kinh doanh khi thị trường trở nên khó lường
- Bộ công cụ chiến lược quan hệ công chúng
- Marketing chiến lược = On strategic marketing : xây dựng thương hiệu trong kỷ nguyên số
- Cuộc cách mạng nền tảng : những phát triển đột phá về ứng dụng công nghệ và cách thức xây dựng mô hình kinh doanh mới
- Platform ứng dụng : hướng dẫn từng bước cách thức kết nối và mang lại giá trị cho khách hàng của bạn