- The innovator's dilemma : when new technologies cause great firms to fail
- Tác giả: Clayton M Christensen
- Nhà xuất bản: Harvard Business Review Press - Massachusetts
- Năm xuất bản: 2013
- Số trang:252 p.
- Kích thước:25 cm
- Số đăng ký cá biệt:47516
- ISBN:9781633691780
- Mã Dewey:658
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:5/5
- Từ khóa:Creative ability in business, Industrial management, Customer services
- Chủ đề: Quản trị Marketing & Customer services--Communication systems & Creative ability in business & Industrial management
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: Showing how even the most outstanding companies can do everything right - yet still lose market leadership when they miss out on new waves of innovation. Offering both successes and failures from leading companies as a guide, this book gives you a set of rules for capitalizing on the phenomenon of disruptive innovation.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề
- The big book of dashboards : visualizing your data using real-world business scenarios
- Growth marketing - Chìa khóa kinh doanh khi thị trường trở nên khó lường
- Bộ công cụ chiến lược quan hệ công chúng
- Marketing chiến lược = On strategic marketing : xây dựng thương hiệu trong kỷ nguyên số
- Cuộc cách mạng nền tảng : những phát triển đột phá về ứng dụng công nghệ và cách thức xây dựng mô hình kinh doanh mới