
- The big book of dashboards : visualizing your data using real-world business scenarios
- Tác giả: Steve Wexler, Jeffrey Shaffer, Andy Cotgreave
- Nhà xuất bản: Wiley - New Jersey
- Năm xuất bản: 2017
- Số trang:424 p.
- Kích thước:23 cm.
- Số đăng ký cá biệt:55021
- ISBN:9781119282716
- Mã Dewey:658.4038011
- Đơn giá:1
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:5/5
- Từ khóa:Industrial management, management evaluation
- Chủ đề: Management & Industrial management
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: The Big Book of Dashboards presents a comprehensive reference for those tasked with building or overseeing the development of business dashboards. Comprising dozens of examples that address different industries and departments (healthcare, transportation, finance, human resources, marketing, customer service, sports, etc.) and different platforms (print, desktop, tablet, smartphone, and conference room display) The Big Book of Dashboards is the only book that matches great dashboards with real-world business scenarios.
- Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/166606
Sách cùng chuyên ngành
- Chinh phục "Cá mập" : mọi điều bạn cần biết để gọi vốn thành công trong 6 tháng
- Hooked : how to build habit-forming products
- Mô hình kinh doanh nhóm : đổi mới mô hình kinh doanh, thúc đẩy doanh nghiệp vận hành hiệu quả = Business models for teams
- Tạo lập mô hình kinh doanh : phương pháp Một-Trang-Giấy giúp tái sáng tạo sự nghiệp của bạn = Business model you : tái bản lần thứ 5
- Tạo lập mô hình doanh nghiệp bất bại = The invincible company
Sách cùng chủ đề
- How management works : the concepts visually explained
- The lean product playbook : how to innovate with minimum viable products and rapid
- R.E.D. marketing : the three ingredients of leading brands
- Workbook for the manager's handbook
- The essential manager's handbook : the ultimate visual guide to successful management