CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Số trang:206 p.
  • Kích thước:22 cm
  • Số đăng ký cá biệt:42965
  • Mã Dewey:658.8 02
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:Marketing, management, strategic planning
  • Chủ đề: Quản trị Marketing & Strategic planning & Marketing--Management
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: Leading experts such as Ted Levitt and Clayton Christensen provide the insights and advice you need to: Figure out what business you’re really in. Create products that perform the jobs people need to get done. Get a bird’s-eye view of your brand’s strengths and weaknesses. Tap a market that’s larger than China and India combined. Deliver superior value to your B2B customers. End the war between sales and marketing.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề