- Business models for the social mobile cloud : transform your business using social media, mobile internet, and cloud computing
- Tác giả: Ted Shelton
- Nhà xuất bản: Wiley - New York
- Năm xuất bản: 2013
- Số trang:226 p.
- Kích thước:27 cm.
- Số đăng ký cá biệt:40271
- ISBN:9781118369944
- Mã Dewey:658.8 72
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Information technology, management, internet marketing, social media, cloud computing
- Chủ đề: Quản trị Marketing & Internet marketing & Information technology--Management
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: The combined impact of social technologies, the mobile Internet, and cloud computing are creating incredible new business opportunities. They are also destroying unprepared companies, transforming industries, and leaving behind workers who are unwilling or unable to adapt. Business Models for the Social Mobile Cloud reveals a compelling view from PwC of how the social mobile cloud and a combination of new technology changes are key players in a digital transformation in business and society that is moving more quickly and cutting more deeply than any technology transformation ever seen.
- Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/50786
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề
- Growth marketing - Chìa khóa kinh doanh khi thị trường trở nên khó lường
- Bộ công cụ chiến lược quan hệ công chúng
- Marketing chiến lược = On strategic marketing : xây dựng thương hiệu trong kỷ nguyên số
- Cuộc cách mạng nền tảng : những phát triển đột phá về ứng dụng công nghệ và cách thức xây dựng mô hình kinh doanh mới
- Platform ứng dụng : hướng dẫn từng bước cách thức kết nối và mang lại giá trị cho khách hàng của bạn