CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Social media metrics for dummies
  • Tác giả: Leslie Poston
  • Nhà xuất bản: Wiley - United Stated of America
  • Năm xuất bản: 2012
  • Số trang:306 p.
  • Kích thước:20 cm
  • Số đăng ký cá biệt:38429
  • ISBN:9781118027752
  • Mã Dewey:658.872
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:2/2
  • Từ khóa:Social media, economic aspects, internet marketing
  • Chủ đề: Quản trị Marketing & Internet marketing & Social media--Economic aspects
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: Discover how to gauge your online success based on social media metrics with so many social media monitoring and measurement tools available, it can be overwhelming to figure out which tool is right for you when it comes to calculating the success of your social media marketing efforts. This fun and friendly guide helps you determine which tool will serve you best for understanding your online audience. You'll learn to sift through all the information available about social media monitoring and metrics so that you can listen to what is being said about your business, read your analytic dashboard.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề