CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Strategic marketing problems : cases and comments: 12 th ed.
  • Tác giả: Roger A Kerin, Robert A Peterson
  • Nhà xuất bản: Allyn - Boston
  • Năm xuất bản: 2010
  • Số trang:708 p.
  • Kích thước:29 cm
  • Số đăng ký cá biệt:37289
  • ISBN:9780136107071
  • Mã Dewey:658.802
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:Marketing, management
  • Chủ đề: Quản trị Marketing & Marketing--Management & Marketing--Decision making
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: Chapter 1: Foundations of Strategic Marketing Management. Chapter 2: Financial Aspects of Marketing Management. Chapter 3: Marketing Decision Making and Case Analysis. Chapter 4: Opportunity Analysis and Market Targeting. Chapter 5: Product and Service Strategy and Management. Chapter 6: Integrated Marketing Communications Strategy and Management. Chapter 7: Marketing Channel Strategy and Management. Chapter 8: Pricing Strategy and Management. Chapter 9: Marketing Strategy Reformulation: The Control Process Chapter 10: Global Marketing Strategy.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề