001
000006399
003
LDTU
020
$a9780136107071
041
$aeng
082
$a658.802
100
$aKerin, Roger A $etác giả
245
$aStrategic marketing problems $bCases and comments $cRoger A Kerin, Robert A Peterson
250
$a12 th ed.
260
$aBoston $bAllyn $c2010
300
$a708 p. $c29 cm
520
$aChapter 1: Foundations of Strategic Marketing Management. Chapter 2: Financial Aspects of Marketing Management. Chapter 3: Marketing Decision Making and Case Analysis. Chapter 4: Opportunity Analysis and Market Targeting. Chapter 5: Product and Service Strategy and Management. Chapter 6: Integrated Marketing Communications Strategy and Management. Chapter 7: Marketing Channel Strategy and Management. Chapter 8: Pricing Strategy and Management. Chapter 9: Marketing Strategy Reformulation: The Control Process Chapter 10: Global Marketing Strategy.
650
$aMarketing--Management
653
$aMarketing
700
$aPeterson, Robert A $e tác giả
852
$a209 Phan Thanh $bNgoại văn
911
Trần Thị Hậu
927
Tặng
928
37289
Sách Chuyên ngành
Sách cùng chủ đề
- Growth marketing - Chìa khóa kinh doanh khi thị trường trở nên khó lường
- Bộ công cụ chiến lược quan hệ công chúng
- Marketing chiến lược = On strategic marketing : xây dựng thương hiệu trong kỷ nguyên số
- Cuộc cách mạng nền tảng : những phát triển đột phá về ứng dụng công nghệ và cách thức xây dựng mô hình kinh doanh mới
- Platform ứng dụng : hướng dẫn từng bước cách thức kết nối và mang lại giá trị cho khách hàng của bạn