CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Số trang:636 p.
  • Kích thước:23 cm
  • Số đăng ký cá biệt:37818
  • ISBN:9780471141891
  • Mã Dewey:658.575
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Tham Khảo
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:Product management, marketing, industrial design
  • Chủ đề: Quản trị Marketing & New products--Management & Marketing--United States--Handbooks, manuals, etc
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: 1. New Products: What Separates the Winners from the Losers; 2. Seven Steps to Strategic New Product Development ; 3. Market Analysis and Segmentation Issues for New Consumer Products; 4. Market Analysis and Segmentation Issues for New Business to Business Products; 5. Optimizing Product Development Through Pipeline Management; 6. Choosing a Development Process That's Right for Your Company; 7. Implementing a Product Development Process; 8. Political Behavior in the Product Development Process; 9. Factors Affecting Multifunctional Team Effectiveness; 10. Developing a Strategy and Plan for a New Product.
  • Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/102928
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề