
- Customer service foundation certification Kit
- Tác giả: Ivanka Menken, Tess Wheelwright
- Nhà xuất bản: Emereo pty ltd - Australia
- Năm xuất bản: 2014
- Số trang:125 p.
- Kích thước:26 cm
- Số đăng ký cá biệt:34648
- ISBN:9781742441986
- Mã Dewey:658.8
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Customer service
- Chủ đề: Quản trị mạng & Customer services--Communication systems
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: The book contains dialogues between customers and staff, showing how the various situations SHOULD be handled. Each one is to the point and the information for each one can be assimilated and learned from in a very few minutes.
Sách cùng chuyên ngành
- Winning the story wars : why those who tell--and live--the best stories will rule the future
- Vốn văn hóa trong phát triển kinh tế thị trường vùng dân tộc thiểu số : sách chuyên khảo
- Làng thanh niên lập nghiệp
- Cơ hội và thách thức đối với xuất khẩu sản phẩm công nghiệp hỗ trợ sang thị trường các quốc gia CPTPP
- Giải pháp đảm bảo thực thi cam kết về lao động và công đoàn trong Hiệp định Thương mại tự do thế hệ mới
Sách cùng chủ đề
- The ownership quotient : putting the service profit chain to work for unbeatable competitive advantage
- Uncommon service : how to win by putting customers at the core of your business
- The innovator's dilemma : when new technologies cause great firms to fail
- Build for change : revolutionizing customer engagement through continuous digital innovation
- Perfect phrases for customer service : 2nd ed.