- Customer service foundation certification Kit
- Tác giả: Ivanka Menken, Tess Wheelwright
- Nhà xuất bản: Emereo pty ltd - Australia
- Năm xuất bản: 2014
- Số trang:125 p.
- Kích thước:26 cm
- Số đăng ký cá biệt:34648
- ISBN:9781742441986
- Mã Dewey:658.8
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Customer service
- Chủ đề: Quản trị mạng & Customer services--Communication systems
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: The book contains dialogues between customers and staff, showing how the various situations SHOULD be handled. Each one is to the point and the information for each one can be assimilated and learned from in a very few minutes.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề
- The ownership quotient : putting the service profit chain to work for unbeatable competitive advantage
- Uncommon service : how to win by putting customers at the core of your business
- The innovator's dilemma : when new technologies cause great firms to fail
- Build for change : revolutionizing customer engagement through continuous digital innovation
- Perfect phrases for customer service : 2nd ed.