001
000001336
003
LDTU
020
$a9781742441986
041
$aEnglish
082
$a658.8
100
$a Menken,Ivanka
245
$aCustomer Service Foundation Certification Kit $cIvanka Menken, Tess Wheelwright
260
$aAustralia $bEmereo pty ltd $c2014
300
$a125 p. $c26 cm
504
$a Includes references and index
520
$aThe book contains dialogues between customers and staff, showing how the various situations SHOULD be handled. Each one is to the point and the information for each one can be assimilated and learned from in a very few minutes.
650
$aCustomer services -- Communication systems
653
$aCustomer service
700
$aWheelwright,Tess
852
$a7/25 Quang Trung $bTiếng Anh
911
Trần Thị Yến Phương
928
34648
Sách Chuyên ngành
- Economix : các nền kinh tế vận hành (và không vận hành) thế nào và tại sao?
- Quả táo thần kỳ của Kimura
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- Bất động sản trong nền kinh tế Việt Nam : vai trò và khuyến nghị chính sách : sách chuyên khảo
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
Sách cùng chủ đề
- The ownership quotient : putting the service profit chain to work for unbeatable competitive advantage
- Uncommon service : how to win by putting customers at the core of your business
- The innovator's dilemma : when new technologies cause great firms to fail
- Build for change : revolutionizing customer engagement through continuous digital innovation
- Perfect phrases for customer service : 2nd ed.