001
000001336
003
LDTU
020
$a9781742441986
041
$aEnglish
082
$a658.8
100
$a Menken,Ivanka
245
$aCustomer Service Foundation Certification Kit $cIvanka Menken, Tess Wheelwright
260
$aAustralia $bEmereo pty ltd $c2014
300
$a125 p. $c26 cm
504
$a Includes references and index
520
$aThe book contains dialogues between customers and staff, showing how the various situations SHOULD be handled. Each one is to the point and the information for each one can be assimilated and learned from in a very few minutes.
650
$aCustomer services -- Communication systems
653
$aCustomer service
700
$aWheelwright,Tess
852
$a7/25 Quang Trung $bTiếng Anh
911
Trần Thị Yến Phương
928
34648
Sách Chuyên ngành
- Winning the story wars : why those who tell--and live--the best stories will rule the future
- Vốn văn hóa trong phát triển kinh tế thị trường vùng dân tộc thiểu số : sách chuyên khảo
- Làng thanh niên lập nghiệp
- Cơ hội và thách thức đối với xuất khẩu sản phẩm công nghiệp hỗ trợ sang thị trường các quốc gia CPTPP
- Giải pháp đảm bảo thực thi cam kết về lao động và công đoàn trong Hiệp định Thương mại tự do thế hệ mới
Sách cùng chủ đề
- The ownership quotient : putting the service profit chain to work for unbeatable competitive advantage
- Uncommon service : how to win by putting customers at the core of your business
- The innovator's dilemma : when new technologies cause great firms to fail
- Build for change : revolutionizing customer engagement through continuous digital innovation
- Perfect phrases for customer service : 2nd ed.