CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Relationship selling : 2nd ed.
  • Tác giả: Mark W. Johnston, Greg W. Marshall
  • Nhà xuất bản: McGraw-Hill/Irwin - United States of America
  • Năm xuất bản: 2008
  • Số trang:446 p.
  • Kích thước:26 cm
  • Số đăng ký cá biệt:32387
  • ISBN:9780073529813
  • Mã Dewey:658.85
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:Selling, Relationship marketing, Customer relations
  • Chủ đề: Quản trị Marketing & Selling & Customer relations & Relationship marketing
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: 1. Introduction to relationship selling; 2. Using information to understand sellers and buyes; 3. Value creation in buyer-seller relationships; 4. Ethical and legal issues in relationship selling; 5. Prospecting and sales call planning; 6. Communnicating the sales message; 7. Negotiating for win-win solutions; 8. Closing the sale and follow-up; …
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề