CSDL sách

Trở về
.jpg
  • WIKIBRANDS : reinventing your company in a customer-driven marketplace
  • Tác giả: Sean Moffitt, Mike Dover, Don Tapscott
  • Nhà xuất bản: McGraw-Hill - United States of America
  • Năm xuất bản: 2011
  • Số trang:318 p.
  • Kích thước:24 cm
  • Số đăng ký cá biệt:32355
  • Mã Dewey:658.827
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:Branding, Product management, Internet marketing, Wikis
  • Chủ đề: Quản trị Marketing & Internet marketing & Branding (Marketing) & Product management & Wikis (Computer science)
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: 1. The birth of wikibrands; 2. The Wikibrand rallying cry; 3. A wikibrand road map; 4. The six benefits of wikibrands; 5. A wikibrand culture; 6. Focus; 7. Language and content; 8. Incentives, motivations, and outreach; 9. Rules, guidelines and rituals; 10. Tools and platforms; 11. Community development; 12. Internalizing community and channeling Tom Sawyer; 13. Community management; 14. Measurement and metrics; 15. The personal wikibrand; 16. The future; 17. Reference guide.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề