
- Logos that last : how to create iconic visual branding
- Tác giả: Allan Peters
- Nhà xuất bản: Rockport - United States of America
- Năm xuất bản: 2023
- Số trang:208 p.
- Kích thước:25 cm.
- Số đăng ký cá biệt:57551
- ISBN:9780760383179
- Mã Dewey:741.67
- Đơn giá:1
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:2/2
- Từ khóa:Graphic design, branding, logo design
- Chủ đề: Logo & Graphic design & Branding (Marketing)
- Chuyên ngành: Khoa Mỹ thuật Ứng dụng
- Tóm tắt: Chapter 1: What makes a logo last?; Chapter 2: Brand mark process; Chapter 3: Inspiration hunting; Chapter 4: Badge design process; Chapter 5: Brand extensions; Chapter 6: Brand evolution; Chapter 7: The shop; Chapter 8: Case studies; Chapter 9: Passion projects.
- Sách điện tử:https://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/339900
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề
- Front cover image for Logo design workbook : a hands-on guide to creating logos
- Get lost : explore the world in map illustrations
- Packaged for life : chocolate : packaging design for everyday objects
- The fashion business manual : an illustrated guide to building a fashion brand
- Folding techniques for designers : from sheet to form : 2nd ed.