001
000006750
003
LDTU
041
$aeng
082
$a658.827
100
$aMoffitt, Sean $etác giả
245
$aWIKIBRANDS $bReinventing your company in a customer-driven marketplace $cSean Moffitt, Mike Dover, Don Tapscott
260
$aUnited States of America $bMcGraw-Hill $c2011
300
$a318 cm. $c24 cm
500
$aQuà tặng của Quỹ Châu Á
520
$a1. The birth of wikibrands; 2. The Wikibrand rallying cry; 3. A wikibrand road map; 4. The six benefits of wikibrands; 5. A wikibrand culture; 6. Focus; 7. Language and content; 8. Incentives, motivations, and outreach; 9. Rules, guidelines and rituals; 10. Tools and platforms; 11. Community development; 12. Internalizing community and channeling Tom Sawyer; 13. Community management; 14. Measurement and metrics; 15. The personal wikibrand; 16. The future; 17. Reference guide.
650
$aInternet marketing
653
$aBranding
700
$aDover, Mike $e tác giả
852
$a209 Phan Thanh $bNgoại văn
911
Trần Thị Hậu
927
Tặng
928
32355
Sách Chuyên ngành
- Mô hình kinh doanh nhóm : đổi mới mô hình kinh doanh, thúc đẩy doanh nghiệp vận hành hiệu quả = Business models for teams
- Tạo lập mô hình kinh doanh : phương pháp Một-Trang-Giấy giúp tái sáng tạo sự nghiệp của bạn = Business model you : tái bản lần thứ 5
- Tạo lập mô hình doanh nghiệp bất bại = The invincible company
- Tạo lập mô hình kinh doanh cá nhân : phương pháp Một-Trang-Giấy giúp tái sáng tạo sự nghiệp của bạn = Business model you : tái bản lần thứ 11
- Lãnh đạo giỏi phải biết tạo niềm vui : đổi mới tư duy quản trị trong thời đại 4.0 : tải bản lần thứ 2
Sách cùng chủ đề
- Influencers & creators : business, culture and practice
- This is not a T-shirt : a brand, a culture, a community : a life in streetwear
- This is not a T-shirt : a brand, a culture, a community - a life in streetwear
- Break through the noise : the nine rules to capture global attention
- How brands grow : what marketers don't know