CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Principles of services marketing
  • Tác giả: Adrian Palmer
  • Nhà xuất bản: McGraw Hill - London
  • Năm xuất bản: 1994
  • Số trang:345 p.
  • Kích thước:25 cm
  • Số đăng ký cá biệt:32253
  • ISBN:0077077466
  • Mã Dewey:658.8
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:Services marketing
  • Chủ đề: Quản trị Marketing & Services marketing
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: It provides a comprehensive coverage of the issues involved in effective marketing within this highly varied and dynamic sector of the economy. The service sector is clearly differentiated from the primary and manufacturing sectors and its special characteristics addressed. These characteristics include: The central importance of personnel management in the provision of services. The need to maintain high quality and to reassure the purchaser of this quality. The immediacy of service provision and the involvement of the customer in the process.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề