CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Services marketing : people, technology, strategy : 9th ed.
  • Tác giả: Jochen Wirtz, Christopher Lovelock
  • Nhà xuất bản: World Scientific Publishing Company - New Jersey
  • Năm xuất bản: 2022
  • Số trang:665 p.
  • Kích thước:26 cm.
  • Số đăng ký cá biệt:55735
  • ISBN:978-1944659790
  • Mã Dewey:658.8
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:4/4
  • Từ khóa:Services marketing, customer services
  • Chủ đề: Services marketing & Customer services
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: Part 1. Understanding service products, markets and customers. Part 2. Applying the 4 PS of marketing to services. Part 3. Managing the customer interface. Part 4. Developing customer relationships. Part 5. Striving for service excellence. Part 6. Case studies.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề