CSDL sách

Trở về
.jpg
  • The social media bible : tactics, tools, and strategies for business success
  • Tác giả: Lon Safko
  • Nhà xuất bản: Wiley - New York
  • Năm xuất bản: 2012
  • Số trang:640 p.
  • Kích thước:28 cm
  • Số đăng ký cá biệt:30671
  • ISBN:978-1118269749
  • Mã Dewey:658.872
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:Electronic commerce, Internet marketing, Social media
  • Chủ đề: Quản trị Marketing & Internet marketing & Social media--Economic aspects & Electronic commerce
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: The Social Media Bible is comprehensive 700-plus page social media resource that will teach corporate, small business, and non-profit marketers strategies for using social media to reach their desired audiences with power messages and efficiency. This newly revised 3rd edition addresses technology updates to the iPad, apps, Foursquare, and other geotargeted networks. New case studies and company profiles provide practical examples of how businesses have successfully implemented these strategies, using the newest social media marketing tools.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề