CSDL SÁCH

Khoa Quản Trị Kinh Doanh

Duyệt theo:
.jpg

Marketing

Tác giả: David Evans

This book attempts to marry together both the theory and practice of Marketing. It introduces topics based closely on the indicative content of the principle objectives of module. It then provides a series of activities based on those topics which aim to enlarge the students' knowledge and develop ...

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1
.jpg

Từ điển Kinh tế Penguin = Dictionary of economics

Tác giả: Phạm Đăng Bình, Nguyễn Văn Lập

Cuốn từ điển tập hợp các thuật ngữ kinh tế, một số nguyên tắc và khái niệm cơ bản về kinh tế vĩ mô và vi mô, một số thuật ngữ còn được minh họa qua các sơ đồ và biểu đồ rõ ràng, ngắn gọn và súc tích.

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1
.jpg

Saving the planet : how to shape an environmentally sustainable global economy

Tác giả: Lester R. Brown, Christopher Flavin, Sandra Postel

The shape of a sustainable economy, instruments of change, the challenge ahead.

  • Vị trí lưu trữ: Tồn kho (03 Quang Trung)
  • Tổng sách: 2
  • Đang rỗi: 2
.gif

Strategic management : theory and practice

Tác giả: G. A. Cole

This book provides a clear, concise introduction to theory and practice of Strategic management as require by the business studies degree student. It will also be suitable for students on postgraduate course in management or business studies including the Diploma in management studies and ...

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1
.jpg

Annual editions : mass media : 9th ed.

Tác giả: Joan Gorham

It introduces concerns that have been raised about the impact of Mass media use and content on children, daily living, and on society. It explores media as sources of news and information, along with the public's changing attitude towards news coverage. It also introduces perspectives on media ...

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1